کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی‌های جدید HTC در MWC 2012

به گزارش سافت‌ گذر به نقل از مجله شبکه؛Mobile World Congress  امروز کار خود را آغاز کرد تا جديدترين دستاوردها در حوزه سخت‌افزار، نرم‌افزار و فناوری‌ سيار را در معرض ديد حضار قرار دهد. رويداد مذکور تا اول مارس ادامه خواهد داشت و سعی خواهيم کرد طی اين مدت گزارشی از تازه‌های رونمایی شده در آن را فراروی‌تان قرار دهيم. اولين گزارش اين مجموعه را با معرفی گوشی‌های جديد HTC آغاز می‌کنيم.

 يک سه‌قلو از سری يک!
HTC سه گوشی جديد از سری One با نام One S، One X و One V را رونمایی کرد. جالب آنکه پيتر چو رئيس و مديرعامل اين شرکت تايوانی در معرفی گوشی One X، عبارت «سوپرفون» يا ابرگوشی را به‌کار برد. سيستم‌عامل One X، آندروئيد بستنی حصيری و واسط گرافيکی آن HTC Sense 4.0 است. اين گوشی از يک پردازنده چهارهسته‌ای 1,5 گيگاهرتزی با فناوری Nvidia Tegra 3 بهره می‌برد و يک هسته پنجم جانبی نيز به عنوان پردازنده کمکی و برای کاهش کارکرد باتری به‌کار گرفته شده‌است. ضمن آنکه گفته می‌شود در نسخه ديگر اين گوشی، سازگار با فناوری  LTE (فناوری بی‌سيم برای انتقال پرسرعت داده‌ها) و ويژه بازارهای جهانی، از پردازنده Qualcomm S4 Krait استفاده شده‌است. گوشی One X يک گيگابايت حافظه رم DDR2 و 32 گيگابايت فضای ذخيره‌سازی داخلی دارد و نمايشگر Super LCD آن 4,7 اينچی است. اين گوشی يک دوربين هشت مگاپيکسلی جانبی دارد که ظريب اف (درجه ديافراگم) لنز آن برابر دو است و قابليت ضبط ويديوی 1080p HDرا دارد.

عضو ديگر اين سه‌گانه زيبا، One S است. از بزرگ‌ترين تفاوت‌های One S نسبت به One X  پردازنده آن است. پردازنده دوهسته‌ای آن Snapdragon S3 است که توسط شرکت Qualcomm ساخته شده‌است. يک گيگابايت حافظه رم DDR2 دارد و از يک دوربين جانبی هشت مگاپيکسلی سود می‌برد؛ ضمن آنکه يک دوربين VGA نيز در جلو دارد. HTC در ساخت بدنه اين دوربين از راهبرد نوظهوری بهره برده‌است. بدين ترتيب که با استفاده از فرآيندی موسوم به Microarc Oxidation سطح بدنه را در معرض پرتوهای پلاسما قرار می‌دهند تا مقاومت آن را تا پنج برابر افزايش دهند. اين راه‌کار در ساخت بدنه ماهواره‌ها و خودروهای مسابقه نيز به‌کار می‌رود.

گوشی سوم از اين سه‌قلو، One V نام دارد. نمايشگر اين گوشی 3,7 اينچی و پردازنده تک‌هسته‌ای آن يک گيگاهرتزی است؛ يک دوربين پنج مگاپيکسلی دارد و طرح بدنه آن آلومينيومی است. گفتنی است با خريد هر يک از سه گوشی فوق، 25 گيگابايت فضای ذخيره‌سازی ابری نيز در سايت Dropbox در اختيار مشتری قرار می‌گيرد که يکی از مزيت‌های آن تهيه نسخه پشتيبان از داده‌های گوشی به‌صورت خودکار است.

 اژدها فعلاً در چين!
به گزارش سافت‌ گذر؛HTC همچنين اعلام کرد گوشی‌های سری Dragon اين شرکت فعلاً فقط در تايوان و نواحی تحت قيوميت جمهوری خلق چين عرضه خواهد شد ولی احتمال می‌رود که در آينده به بازارهای جهانی هم وارد شوند. سيستم‌عامل گوشی‌های اين مجموعه، آندروئيد بستنی حصيری و رابط کاربری آن‌ها HTC Sense 4.0A است. اين گوشی‌ها از نمايشگر چهار اينچی بهره می‌برند؛ يک دوربين پنج مگاپيکسلی دارند و پردازنده تک‌هسته‌ای آن‌ها يك گيگاهرتزی است. در حال حاضر اين گوشی‌ها با پشتيبانی سه اپراتور China Telecom، China Unicom و China Mobile عرضه خواهد شد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 7992 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/12/09 تعداد مشاهده: 3582
کلید واژه ها: , , , , , , ,
سافت گذر